پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۶۴۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۲۷۳۸۷ مورد

سه شنبه ٣ خرداد ١٤٠١ ساعت ١٢:٣٨ ب.ظ   ( بازدید : 408 نفر )

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به پایان زمان ارسال آثار به جشنواره ملی هنر در مامایی اظهار داشت: روند داوری نهایی آثار دریافتی به این جشنواره آغاز شده است.

به گزارش وب‌دا، دکتر بهرام بیباک روز سه‌شنبه 3 خرداد 1401 با اعلام این خبر گفت: آثار دریافتی، هم از لحاظ هنری و هم از لحاظ علمی در سطح مطلوبی هستند و حتی بسیاری از این آثار را می‌توان در سطح عالی و ممتاز طبقه‌بندی کرد.

 

وی افزود: آثار دریافتی به جشنواره از نظر محتوای علمی، صحت و دقت، ارتباط موضوعی و محتوایی با محورهای علمی اعلام شده در جشنواره بررسی و ارزیابی خواهد شد و در مرحله بعد از جنبه‌های هنری بررسی و توسط متخصصین هنری ارزیابی می‌شود.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر در نظر گرفتن توام جنبه‌های علمی و هنری آثار عنوان کرد: کمیته علمی جشنواره ترکیبی از متخصصین علوم پزشکی و متخصصین حوزه‌های مختلف هنری هستند که به بررسی آثار خواهند پرداخت.

 

دکتر بیباک تصریح کرد: در راستای سیاست‌های جمعیتی با استفاده از ظرفیت‌های هفتگانه هنر (سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای ترسیمی، هنرهای تجسمی، ادبیات، هنرهای نمایشی و...) با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بسیج جامعه پزشکی و بسیج جامعه هنرمندان برگزار می‌شود.

 

وی محورهای جشنواره را فرزندآوری(محور ویژه)، جوانی جمعیت، ترویج زایمان طبیعی، خوشایندسازی زایمان طبیعی، سلامت زنان و مردان، مراقبت‌های پیش از بارداری، دوران بارداری و زایمان و پس از زایمان برشمرد.

 

بر اساس این گزارش، نخستین جشنواره ملی هنر در مامایی در هفدهم خردادماه جاری به همت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.